su daug diagramų.
REDAKCINĖ GRUPĖ:
Dr. Rimantas Vaitkus (pirmininkas)
Aidas Aldakauskas
Ričardas Ališauskas
Eduardas Daujotis
Dr. Rita Dukynaitė
Gražvydas Kazakevičius
Vilmantė Levanavičiūtė
Birutė Miškinienė
Dr. Sergejus Neifachas
Jūratė Vosylytė-Abromaitienė
Dr. Saulius Zybartas
LEIDINIO RENGĖJAI:
Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra: dr. Sergejus Neifachas, dr. Sandra Balevičienė, Laima
Paurienė, Vitalija Paurienė, Jolanta Jevsejevienė, dr. Vaiva Vaicekauskienė, Donata Vaičiūnaitė,
dr. Rima Zablackė
Mokslo ir studijų stebėsenos ir analizės centras: Žemyna Pauliukaitė, dr. Julija Umbrasaitė, dr. Saulė
Mačiukaitė-Žvinienė
Apibūdinant švietimo tikslus, Lietuvos ir Europos strateginiuose dokumentuose
vyrauja tendencija pereiti nuo tradicinio – kultūros perdavimo – vaidmens prie švietimo kaip naujovių šaltinio ir sąlygos vaidmens. Pabrėžiama socialinė švietimo misija – jo indėlis užtikrinant socialinę sanglaudą, teisingumą ir demokratišką valdymą.
Šias tendencijas atliepia Lietuvos pažangos strategijoje „Lietuva 2030“ švietimui keliamas tikslas – prisidėti prie sumanios visuomenės kūrimo ugdant solidarią, veiklią
ir besimokančią visuomenę. Šis tikslas pasirinktas analizės pagrindu.