Prekės
Vartotojai
Marketingas, 2005 m., Nr. 4 - Autorių Kolektyvas, knyga

Marketingas, 2005 m., Nr. 4

32 skelbimai
Nėra rezultatų
Tai žurnalas, skirtas reklamos, ryšių su visuomene, vadybos ir pardavimų praktikams.

Pagrindinis tikslas – marketingo srityje dirbantiems asmenims pateikti aktualijas bei naudingą mokomąją ir analitinę informaciją, padedančią geriau organizuoti darbą, įgyti konkurencinį pranašumą ir efektyviai dirbti vietinėse bei tarptautinėse rinkose.
Pavadinimas:

Marketingas, 2005 m., Nr. 4

ISBN kodas:
9986020506
Leidimo metai:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Naujausi
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos
Skelbimų neradome