Prekių ženklų probleminiai į žaviai pažvelgia, kas nutinka tokiems pasauly gigantams kaip „McDonald's“ ir „Coca Cola“, sukūrusiems naujus prekių ženklus, kurie su trenksmu ir didžiuliais nuostoliais žlunga. Mattas Haigas šią temą nagrinėja tikrai linksmu stiliumi – pilna tiesa, tai verslo knyga, kuri labai smagu skaityti – bet žinutė yra nepaprastai rimta. Autorius atskleidžia, kas kiekvienu atveju pavyko ne taip, ir duodamą išmokų pamokų sąrašą. Kelionė po žavingą Matto Haigo nesėkmių salę įspės jus apie tykančius pavojus ir nurodys, kaip jūsų prekių ženklas turi ilgą ir sveiką gyvenimą.
Knygų, kuriose aprašomi geriausios prekybos pavyzdžiai, yra apstu, tačiau tikras mokymas yra aiškinimas, kodėl prekių ženklai nepasisekė.