Jūsų rankose - šiuolaikiškas, išsamus, visas pagrindines marketingo temas apimantis ir su Lietuvos praktika susietas marketingo vadovėlis. Jo autoriai - žinomi marketingo specialistai, turintys nemažą dėstymo, konsultavimo ir metodinio darbo patirtį.
Tai jau antrasis, papildytas ir pataisytas šios knygos leidimas. Jo atsiradimą lėmė tiek pirmojo leidimo populiarumas, tiek sparčiai augantys jo skaitytojų pageidavimai dėl knygos turinio ir formos. Autorių nuomone, gausūs šio leidimo pakeitimai ir papildymai leidžia teigti, kad skaitytojas gauna iš esmės naują knygą, kuri perėmė bei išplėtojo pirmosios privalumus ir išvengė didelės dalies jos trūkumų.
Šiame vadovėlyje suprantamai pristatomos svarbiausios marketingo teorijos, išsamiai aptariamos jų praktinio taikymo sąlygos ir galimybės, plačiai apžvelgiami marketingo veiksmų Lietuvoje pavyzdžiai, pateikiamas patikslintas marketingo terminų aiškinamasis žodynėlis.
Vadovėlis skirtas aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams. Tačiau pirmojo leidimo patirtis parodė, kad jis naudingas ir įvairiausių sričių vadybininkams bei specialistams, norintiems pagilinti ar susisteminti marketingo žinias.
Minkšti viršeliai, 470 p.