Atlikdami „Užduočių kraitelės priešmokyklinukams” užduotis, vaikai:
- mokysis suvokti erdvę, joje orientuotis, mėgins nusakyti daikto vietą kitų daiktų bei savo paties atžvilgiu, stengsis savo kalboje vartoti žodžius: „po”, „ant”, „prieš”, „už”,„šiapus”, „anapus”, „vidus”, „išorė”, „aukštai”, „žemai”, „kairė”, „dešinė”;
- susipažins su geometrinėmis figūromis, mokysis jas pavadinti, lygins jas su aplinkos daiktais, grupuos daiktus pagal vieną ar du požymius, ieškos geometrinių formų juos supančioje aplinkoje;
- stebėdami ir tirdami aplinką analizuos jos objektus, grupuos, skirstys, lygins pagal dydį ir kiekį, vartodami žodžius “mažiau”, “daugiau”, “lygu”;
- stebėdami metų laikų kaitą, gamtos pokyčius, lygindami praeitį ir dabartį, mąstydami apie ateitį, aiškindamiesi įvykių seką mokysis suvokti laiką;
- susipažins su raidelėmis, bandys perskaityti pateiktas mįsles, patarles, o geriau skaitantys – ir kiškučio užduotis;
- pasakos, mins mįsles, seks pasakas, vaidins;
- domėsis gamta - gyvūnais , augalais, tyrinės augalų sėklas;
- susipažins su kelio ženklais, saugaus eismo pagrindinėmis taisyklėmis, aiškinsis, kokie pavojai tyko vaikų kelyje;
- spalvindami, lipdydami, piešdami, kurdami ornamentus, kirpdami, klijuodami, konstruodami, dėliodami, brėždami ir apibrėždami, piešdami įvairias linijas lavins smulkiuosius rankos raumenis, jos miklumą, tikslumą, akies ir rankos ryšį.