A4 lapas - 156 puslapiai
Ieva Kuizinienė (VDA). Kultūros vadyba, strateginiai pasirinkimai. Straipsnyje nagrinėjama "kultūros vadyba" kaip disciplina mokymo įstaigose, jos praeitis, dabartis ir numatomos tendencijos.
Jūratė Černevičiūtė (VGTU). Kūrybinių industrijų raida: nuo žemėlapių link potyrių. Reikšminiai žodžiai: kūrybinės ir kultūros industrijos, kūrybinių industrijų žemėlapis, kūrybinių industrijų veiklų klasifikacija, kūrybinių industrijų veiklų ekonominės savybės, potyrių industrija.
Elona Lubytė (VDA). PEST control: visi į kovą su kultūros kenkėjais! Aplinkos stebėjimo ir vertinimo įgūdžių ugdymas. Nagrinėjama tarpdalykinių meno ir socialinių mokslų studijų (progamų menų mokykloje) PEST (Politinė, Ekonominė, Socialinė, Technologinė) analizė.
Irena Alperytė, Kristina Savickienė (VDA). Menų organizacijos sveikatos prielaida: rinkos tyrimas. Nagrinėjamos rinkos tyrimų kultūros organizacijose problemos. Reikšminiai žodžiai: Kultūros marketingas, rinkos tyrimai, auditorijos plėtra, kultūros statistika, kultūros poveikio tyrimai.
Inga Ūsaitė-Peldžienė (VDA). Aktyvios kūrėjų profesinės sąjungos - utopija ar realybė? Nagrinėjamos kūrėjų profesinės sąjungos: istorija, tipai, problemos. Pateikiamas Jungtinės Karalystės kūrėjų profesinės sąjungos Equity pavyzdys. Duodami kai kurie pasiūlymai profsąjungoms.
Renata Šukaitytė (LMTA). Šiuolaikinio kino žiūrovo vilionės - skaitmeniniai malonumai kino teatre ir namuose. Šiame straipsnyje apžvelgiami pastarojo dešimtmečio kino paradigminiai lūžiai, suponuoti technologinių inovacijų ir naujų filmų žiūrėjimo bei platinimo formų, kaip užsakomosios vaizdo paslaugos VoD, YouTube, Blu-ray, skaitmeninė TV ir pan.
Kazimieras Gudonis (VDA). Reklamos planavimas: kaip suvaldyti dėmesį. Aptariamos darbo su žiniasklaida ypatybės bei sąsajos su gamybos ir paslaugų reklama.
Justas Rožėnas (VDA). Kultūrinių ir pramoginių renginių reklamos planavimas spaudoje. Straipsnyje pateikiami svarbiausi reklamos planavimo spaudoje principai ir pagal juos nagrinėjamos Lietuvoje vykusios kultūrinių bei pramoginių renginių reklamos kampanijos.