Ši klasikai priskirtina knyga, kurią parašė įžymūs mokslininkai, yra visapusiška, moksliniais tyrimais pagrįsta veiksmingiausių mokymo metodų, taikomų per šiuolaikines pamokas, apžvalga.
Šioje knygoje:
Sprendžiamas vienas iš neseniai pradėjusiems dirbti mokytojams aktualiausių klausimų – kaip suplanuoti pamokas, kuriose vyrautų jauki ir draugiška atmosfera. Pateikiama išsami informacija, kaip sukurti mokomąją veiklą ir tvarką, padedančią užkirsti kelią netinkamam elgesiui ir paskatinti aktyvų mokinių dalyvavimą.
Nagrinėjami įvairūs mokinių tarpusavio sąveikos metodai, įskaitant darbą mažomis grupelėmis, tarpusavio ugdomąjį konsultavimą ir ilgalaikį projektinį darbą (žr. 6 skyrių).
Aptariamas prasmingo ugdymo turinio planavimo klausimas, kuris šiomis dienomis tampa vis sudėtingesnis, ir mokytojams pateikiama vertingų patarimų, kaip nuspręsti, kokias žinias verta įtraukti į mokomąją programą ir kaip jas nuolat plėtoti per visus mokslo metus, kartu laikantis valstybinių ir federalinių reikalavimų, keliamų tam tikram turiniui ir žinioms, kuriuos privalo aprėpti ugdymo turinys (žr. 9 skyrių).
Įtraukti du išsamūs skyriai, kuriuose apžvelgiama, kaip geriausia išdėstyti turinį. Viename skyriuje išsamiai aptariamas aktyvusis mokymasis, o kitame rašoma, kaip sukurti mokymosi bendruomenes ir suteikti mokiniams reikiamų galimybių bei atsakomybę už individualų ir socialinį mokymąsi (žr. 10 ir 11 skyrius).
Perteikiamas nuodugnus konceptualus supratimas apie mokinių socializaciją ir pateikiama praktinių metodų, kaip našiai spręsti kasdienius pamokų vadybos klausimus.
Pristatoma atvira diskusija apie tai, kodėl daugelis mokytojų vis dėlto nusprendžia palikti mokyklą, ir pasiūloma būdų šiai problemai spręsti, visų pirma – kaip tobulėti mokytojui, kad mokymas jam teiktų pasitenkinimą ir būtų sėkmingas.