Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Marketingo tyrimai: Teorija ir praktika - Vytautas Pranulis, knyga

Marketingo tyrimai: Teorija ir praktika

Puslapio dydis
Nėra rezultatų
Knygoje pateikiama marketingo tyrimų teorijos ir praktikos medžiaga, skirta verslo vadybos ir marketingo specialybių studentams, taip pat dirbantiems šiose srityse srityse praktikams. Knygą sudaro trys dalys, suskirstytos į 22 skyrius. Pirmojoje dalyje nagrinėjama marketingo tyrimų paskirtis, proceso ir vykdymo metodologiniai pagrindai. Antroje dalyje gilinamasi į marketingo tyrimų metodus ir specifines sritis, trečioje - pateikiama praktinė marketingo tyrimų projektų rengimo medžiaga.
Pavadinimas:

Marketingo tyrimai: Teorija ir praktika

ISBN kodas:
Nenurodytas
Leidimo metai:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos