Negalima dėti kito pardavėjo prekių, kol esamas krepšelis nėra apmokėtas arba pašalintas
Siųsk pigiau su Lietuvos paštu - dabar tik nuo 1.99 EUR!

Harvard Business Review Business Classics: Fifteen Key Concepts for Managerial Success

5 €
+0.75 € platformos administravimo mokestis
ISBN kodas:
Nenurodytas
Leidimo metai:
Viršelis:
Minkštas viršelis
Puslapių skaičius:
181
Būklė:
Gera
Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

This is a great collection of thoughtful "perspectives" on brand related issues, some very thoughtful (e.g., the one on extending premium brands with Transition health clubs as the lynchpin) and others somewhat perplexingly dichotomous (e.g., a chapter on the perils of line extensions which is immediately succeeded by another on the logic of line extensions leaving the reader with no cogent framework for how to decide between the two).

Kitos pardavėjo prekės

Žiūrėti visas (18784)
User peleduknygos-knygoskiekvienam
peleduknygos-knygoskiekvienam
(2842)
18784 prekės
Pardavėjas - ekspertas

Kitos autoriaus knygos

Žiūrėti visas (37864)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (4588)