Įprastos rinkodaros pabaiga

Liko vienetų:
Autorius:
Kategorija:
Leidykla:
Leidimo metai:
Sergio Zyman
Įprastos rinkodaros pabaiga
4.50€
Naujosios rinkodaros idėją grįsdamas pagrindiniu principu, pagal kurį galutinis rinkodaros tikslas – priversti kuo daugiau žmonių kuo dažniau pirkti kuo daugiau prekių, kad būtų galima uždirbti kuo daugiau pinigų, Zymanas klausia:
Kodėl geras emocijas sukelianti rinkodara gali būti beprasmė?
Kodėl rinkodara yra mokslas, o ne menas?
Kodėl gerai „sukalta“ strategija yra daug svarbesnis sėkmės veiksnys nei reklamos?
Atsakydamas į šiuos ir daugelį kitų klausimų, autorius pasitelkia gausybę pavyzdžių iš savo ilgametės darbo patirties rinkodaros srityje. Ši provokuojamai ir aistringai parašyta knyga – ne tik pagrindinis visų rinkodaros specialistų vadovėlis, bet ir nepamirštami memuarai apie „Coca-Cola“ ir „Pepsi“ karus.
Šis narys parduoda knygų: 229
Susikurk rinkinį ir už siuntimą mokėk mažiau