Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Skaitmeninė rinkodara - naujų laikų reklamos ir pardavimų strategijos - Ryan Holiday, knyga

Skaitmeninė rinkodara - naujų laikų reklamos ir pardavimų strategijos

Ši knyga "Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos" – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams.

Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina. Sprendimas – rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų. Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus.

Šioje knygoje "Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos" rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox", „Mailbox", „Twitter", „Pinterest", „Facebook", „Snapchat", „Evernote", „Instagram", „Mint.com", „AppSumo" ir „StumbleUpon" tiek daug pasiekti turint tiek mažai.

Rajanas Holidėjus (Ryan Holiday) yra žiniasklaidos strategas ir žinomas autorius, rašantis apie strategijas ir verslą. Būdamas devyniolikos, jis metė studijas universitete, kad galėtų mokytis pas Robertą Gryną (Robert Green), parašiusį knygą „Jėga. 48 valdžios dėsniai" (The 48 Laws of Power). Vėliau jis konsultavosi su daugybe bestselerių autorių ir milijonus įrašų parduodavusių atlikėjų. Rajanas daug metų ėjo „American Apparel" rinkodaros direktoriaus pareigas. Jo kampanijas analizavo „Twitter", „YouTube" ir „Google"; apie jį rašė „AdAge", „The New York Times" ir „Fast Company".

Pirmoji Rajano Holidėjaus knyga „Patikėkite manim, aš meluoju. Žiniasklaidos manipuliatoriaus išpažintis" (Trust Me, Fm Lying: Confessions of a Media Manipulator), kurią „The Financial Times" pavadino „nuostabia ir nerimą keliančia knyga", tapo bestseleriu ir dabar iš jos mokomasi viso pasaulio universitetuose. Šiuo metu jis dirba „New York Observer" redaktoriumi, o būdamas namuose (Ostinas, Teksasas) prisideda prie „Thought Cata-log" leidybos.
Pavadinimas:

Skaitmeninė rinkodara - naujų laikų reklamos ir pardavimų strategijos

Autorius:
ISBN kodas:
9786098210071
Leidimo metai:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos