Weissman Jerry

Pergalingos prezentacijos: menas papasakoti savo istoriją

(0) Prisijunkite, norėdami įvertinti.
Skelbimas

13 €

13.00
Būklė: Puiki
Miestas: Kaunas
Vartotojas

vertybe
Parduodu

Skelbimo komentaras:
Menas papasakoti savo istoriją Prezentacija - įprastas būdas pristatyti įmonę ir prisijaukinti klientą. Tačiau kaip užvaldyti auditoriją, prikaustyti kiekvieno klausytojo dėmesį ir nė akimirkai neleisti jam mintimis nukrypti į šoną, nes antraip susigrąžinti jį atgal, t.y. priversti klausytis jūsų žodžių ir jais patikėti bus nelengva? Kada paskutinį kartą buvote prezentacijoje? Ko gero, ne per seniausiai. O kada buvote tokioje, kurią mielai rekomenduotumėte savo kolegai ir po kurios tapote ištikimu įmonės, surengusios prezentaciją, klientu? Sunku tokią prisiminti? Nieko keisto. Tai pripažįsta ir pats J. Weissman, atkreipdamas dėmesį, kad kasdien pasaulyje rengiama milijonai prezentacijų, tačiau daugelis iš jų nevykusios. Nesvarbu, kad auditorija sėdi iš žiūri neatitraukdama akių nuo pranešėjo. Bet jei kas sugebėtų įlįsti į jų mintis, oi, kaip nustebtų pranešėjas, nes galbūt tik keletas iš sėdinčiųjų bando sekti ir suprasti tai, ką jis nori įteigti. O jeigu jau pamatote žiovaujantį klausytoją, prezentacijos baigtis aiški - jūs, kaip pranešėjas, o kartu ir įmonė, kurios produktus ar paslaugas pristatote, šį kartą patyrė fiasko. Kaip pasiekti, kad prezentacija būtų sėkminga, kad įrodytų siūlomą naudą klausytojams ir jie sušuktų „Mat kaip?!" Kaip rasti auditorijos stiklinių akių sindromo priešnuodį? Atsakymas paprastas: papasakokite jiems savo istoriją. Bet papasakokite ją taip, kad sudomintumėte nuo pirmojo žodžio. O tai padaryti - jau menas, kurio paslaptis atskleidžia knygos autorius, visame pasaulyje pripažįstamas prezentacijų virtuozas. Pirmiausia, norėdami pasakoti apie įmonę ar jos kuriamą vertę - o tai ir yra jūsiškė istorija, - turėtumėte žinoti, ką pasakoti. Kaip rodo patirtis, daugelis pranešėjų dėmesį pirmiausiai suka visai priešinga linkme: jie bando išsiaiškinti, kaip istoriją papasakoti. Nes nori, kad juos išgirstų, suprastų, įsimintų. Čia ir slypi pirmasis pavojus - jei neturėsite ką svarbaus pasakyti, galite nors ir išdainuoti savo kalbą atsistojęs žemyn galva, laukiamo efekto vis tiek nebus. Taigi pirmiausia autorius jums patars, kokią informaciją pateikti klausytojui, kas yra svarbiausia ir kas, priešingai, prezentacijai gali padaryti meškos paslaugą: esmę paskandinti smulkmenose. Visi patarimai, kaip prezentaciją paversti pergalinga, suguldyti į pustrečio šimto knygos puslapių. Tačiau jų esmę galima pritaikyti ne tik prezentacijose, bet ir visame versle: elkitės taip, lyg tai darytumėte pirmąjį kartą. Būtent nuo pirmojo įspūdžio priklauso didelė sėkmės dalis. Dar viena galimybė pabandyti sudaryti pirmąjį įspūdį jums daugiau nebus suteikta. Taigi jūsų pasakojama istorija auditoriją privalo pirmiausia sudominti. Geras pranešėjas užvaldo klausytojų protus prezentacijos pradžioje, veda juos per visas prezentacijos dalis, temas, idėjas ir, jų nepaleisdamas, kelia norą klausytojams imtis veiksmų. Žinoma, prieš tai jie mintyse turėtų sušukti savotišką burtažodį „Mat kaip?!", reiškiantį „Ir kaip aš anksčiau pats to nepastebėjau". Anot autoriaus, to pasiekti įmanoma tik įsijautus į auditorijos advokato vaidmenį, o ne kemšant informacija, kuri atrodo svarbi jums, bet klausytojams iš tiesų nieko nereiškia. Todėl, prieš rengdamiesi prezentacijai, pabandykite įsivaizduoti save klausytojo kailyje - tai padės išvengti esminių klaidų: neaiškių minčių, painios sekos, smulkmenų gausos, monotonijos ir galybės kitų kliūčių, kaišiojančių prezentacijos sėkmei pagalius į ratus. O kad „ratai" nekliūdami suktųsi, J. Weissman pateikia gausybę pavyzdžių, patarimų, grafinės išraiškos iliustracijų. Ne ką mažiau čia ir psichologinių gudrybių, kaip prikaustyti ir išlaikyti auditorijos dėmesį, prezentacijos išdėstymo metodų, leidžiančių kuo tiksliau ir veiksmingiau perduoti tai, ką norite pasakyti, t. y. papasakoti savo istoriją. Perskaičius knygą, tampa aišku, kaip, anot autoriaus, priversti tekstą prabilti, o skaičius - dainuoti. O savo pasakojamai istorijai įkvėpus gyvybės jau galima mesti iššūkį aukščiausiajai lygai, nes jūsų prezentacija - pergalinga. Jerry Weissman parodo kaip turint vien sausus faktų rinkinio prezentaciją paversti įtikinama istorija, nukreipta į svarbiausią dalyką - naudą jūsų auditorijai. Šie metodai pasiteisino, kai ant kortos buvo pastatyti milijardai dolerių. Tūkstančiai elitinių Weissmano klientų juos jau įvaldė. Dabar – jūsų eilė! Apie autorių JERRY WEISSMAN – verslo prezentacijų konsultantas, išgarsėjęs visame pasaulyje savo konfidencialiais mokymais.

Santrauka: Trisdešimt milijonų prezentacijų bus pristatyta šiandien. Milijonai jų bus nevykusios. Lygiai tiek pat jų sukels žiovulį. Ir tik nedaugelis prezentacijų padės užmegzti patį giliausią ryšį tarp pranešėjo ir auditorijos, kai jie visiškai supras vienas kitą, atras bendrą pagrindą ir kartu nuspręs veikti. Knyga „Pergalingos prezentacijos“ yra apie tai, kaip įžvelgti tuos mažus atradimus, kurie atvestų į nepaprastą sėkmę. Jerry Weissman parodo Jums, kaip sausų faktų rinkinį paversti įtikinama istorija, kurios esmė - nauda auditorijai. Kai ant kortos buvo pastatyti milijardai dolerių, šie metodai pasiteisino. Tūkstančiai elitinių Weissmano klientų juos jau įvaldė. Dabar - Jūsų eilė!






vertybe

(3)
  • Paskutinis prisijungimas: prieš 8 val.
  • Viso knygų: 27
  • Skelbimas atnaujintas: prieš 3 savaites
  • Menas papasakoti savo istoriją Prezentacija - įprastas būdas pristatyti įmonę ir prisijaukinti...

Kaina: 13 EUR
Būklė: Puiki
Miestas: Kaunas

salalume

(169)
  • Paskutinis prisijungimas: prieš 8 val.
  • Viso knygų: 6,236
  • Skelbimas atnaujintas: prieš 3 savaites

Kaina: 15 EUR
Būklė: Puiki
Miestas: Vilnius

Komentuoti gali tik prisijungę vartotojai!

Panašūs skelbimai