Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Rinkodara atskaitomybės eroje - Les Binet,Peter Field, knyga

Rinkodara atskaitomybės eroje

Paprastai tariant, tai yra viena svarbiausių kada nors parašytų knygų apie rinkodarą. Ji turėtų būti žinių ir veiklos pamatu kiekvienam, dirbančiam rinkodaros ir komunikacijos srityje. Be jokių išimčių.
Adam Morgan

Mane nustebino neįtikėtinai nuobodus knygos pavadinimas – knygos tokiu pavadinimu tikrai nebūčiau skaitęs, jei ne gausybė rekomendacijų. Tačiau perskaitęs ją, manau, suprantu sąmoningą tokio nuobodaus pavadinimo pasirinkimą – autorių siekis yra taikant aukščiausius analizės patikimumo reikalavimus ištirti sąsają tarp reklamos ir ilgalaikio poveikio verslui, reklamos efektyvumą iškėlus kaip pagrindinį tikslą.
Tos paprastos taisyklės, intuityviai pažįstamos ir savaime suprantamos kūrybos žmonėms, apverčia rinkodaros tiesas aukštyn kojom, tačiau apverčia jas empiriškai, besilaikydamos labai griežtų reikalavimų – daug griežtesnių už tuos, kurie buvo taikomi kuriant pačias rinkodaros tiesas.
Man atrodo, kad Lietuvos rinkodaros visuomenei gyventi be šios knygos – didelė klaida, tad ją taisome. Skaitydami, tikiuosi, džiaugsitės ne tik paprastais ir labai griežta metodologija grįstais argumentais, bet ir tuo, jog rinkodara neturi būti pikta ir pilka, kad būtų efektyvi. Griežčiau atvirkščiai.
Paulius Senūta
Pavadinimas:

Rinkodara atskaitomybės eroje

ISBN kodas:
Nenurodytas
Leidimo metai:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos