Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų - Giedrius S. Drukteinis, knyga

Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų

Garsiausių pasaulio kompanijų sėkmės istorijos atrodo tviskančios ir nepriekaištingos, tačiau jos visos prasideda nuo žmonių. Knygoje „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų“ atskleidžiama, kad iš pirmo žvilgsnio turtingi ir sėkmingi verslininkai slepia ne tokius blizgančius ir tikrai intriguojančius savo verslo istorijų užkulisius.

Knygoje „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų“ pasakojama apie žmones, sukūrusius žinomiausias ir įtakingiausias pasaulio kompanijas. Jie čia pasirodo visu savo žmogiškumu – su trūkumais, ydomis, skauduliais ir nusivylimais. Jų kelias į sėkmę dažnai buvo kur kas ilgesnis ir sunkesnis nei mums atrodo, o ir savo verslo išlaikymas bei klestėjimo užtikrinimas reikalauja jėgų, tvirto charakterio ir net savotiško fanatizmo.

Knygos autorius pasakoja apie tokias kompanijas kaip Google, Facebook, Ryanair, BMW, Calvin Klein, Gucci, Harley Davidson, Playboy. Kokie žmonės slepiasi po šiais pavadinimais, kieno idėjos ir pasiryžimas kurti tai, kas geriausia, lėmė, jog dabar džiaugiamės pigesnėmis kelionėmis, gražesniais drabužiais, patogia paieškos sistema ir daugiau bendraujame virtualiai nei iš tikrųjų?

Knygoje rasite istoriją apie pirmuosius daržinėje surintus Harley Davidson motociklus, apie Playboy įkūrėjo vaikystę itin religingoje šeimą, apie muštynėmis pasibaigdavusius Gucci vadovų posėdžius.

Šlovė, sėkmė ir pinigai turi savo kainą. Nebūtina būti genijumi, kad sukurtum įtakingą ir sėkmingą kompaniją, tačiau būtina nusiteikti, kad šį bei tą teks dėl to paaukoti. Vis dėlto šios istorijos, atskleidžiančios, kad viską sukuria tokie patys žmonės kaip mes, įkvepia nepasiduoti ir siekti užsibrėžtų tikslų dar aktyviau bei drąsiau.

Knyga „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų“ yra trečioji Giedriaus Drukteinio parašytų knygų serijos dalis. Pirmosios dvi – „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų“ ir „Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų“ sulaukė skaitytojų susidomėjimo ir paskatino seriją pratęsti dar įdomesniais pasakojimais. Trečioji dalis išsiskiria tuo, kad čia rasite informacijos apie Japonijos ekonomiką.

Giedrius Drukteinis ( g. 1970 m.) – lektorius, verslo konsultantas ir žurnalistas, TV laidų vedėjas. Nuolat rašo straipsnius, apžvalgas žurnalams „Verslo klasė“, „Stilius“, „TV antena“, taip pat rašydavo Lietuvoje leistam žurnalui „Playboy“. Yra įkūręs internete vyrų įvaizdžio svetainę. Išleistos aštuonios jo knygos: „Vietnamo karas“, „Ulsteris, mano širdis“, „Izraelis, žydų valstybė“, „Kaklaraištis yra politika“, „Kodėl spaudžiame dešinę. Apie etiketą ir manieras“, „Jaunuolio gidas – kaip išgyventi suaugusiųjų pasaulyje“, taip pat dvi jau minėtos knygos iš serijos apie kompanijas ir lyderius.
Pavadinimas:

Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų

ISBN kodas:
Nenurodytas
Leidimo metai:
Leidėjas:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos
Skelbimų neradome