Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Vartotojo elgsenos teorija. Elastingumas - Zita Tamašauskienė, knyga

Vartotojo elgsenos teorija. Elastingumas

Knygoje analizuojama vartotojo elgsena, kai naudingumas matuojamas kiekybiškai ir kai jo negalima išmatuoti kiekiniais matais. Tada aiškinant vartotojo elgseną remiamasi abejingumo kreivėmis ir biudžeto linijomis. Vartotojo pasirinkimo teorija aiškina, kaip pasirinkimus lemia kainos, pajamos ir pirmenybės, kaip vartotojas reaguoja į pajamų ir perkamų prekių kainų pokyčius.
Leidinys naudingas ekonomikos ir verslo administravimo specialybių studentams, studijuojantiems mikroekonomiką.
Pavadinimas:

Vartotojo elgsenos teorija. Elastingumas

ISBN kodas:
Nenurodytas
Leidimo metai:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos