Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Sena atsinaujino. Kviečiame pasižvalgyti.

Prekės ženklų nesėkmės

Matt Haig
3.50 €
+0.5 € platformos administravimo mokestis
Prekė yra archyvuota
Būklė:
Gera
ISBN kodas:
9789955460893
Leidimo metai:
Leidėjas:
Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų.

Prekių ženklų nesėkmės žaviai pažvelgia į tai, kas nutinka tokiems pasauliniams gigantams kaip „McDonald's“ ir „Coca Cola“, sukūrusiems naujus prekių ženklus, kurie su trenksmu ir didžiuliais nuostoliais žlunga. Mattas Haigas šią temą nagrinėja tikrai linksmu stiliumi – visiška tiesa, tai verslo knyga, kurią labai smagu skaityti – tačiau žinutė yra nepaprastai rimta. Autorius atskleidžia, kas kiekvienu atveju pavyko ne taip, ir duoda vertingą išmoktų pamokų sąrašą. Kelionė po žavingą Matto Haigo nesėkmių salę įspės jus apie tykančius pavojus ir nurodys, kaip jūsų prekių ženklui užtikrinti ilgą ir sveiką gyvenimą.

Knygų, kuriose aprašomi geriausios rinkodaros pavyzdžiai, yra apstu, tačiau tikras mokymasis yra aiškinimasis, kodėl prekių ženklams nepasisekė.

Knygos autorius teigia: „...kai ėmiausi rinkti medžiagą šiai savo knygai tema „kaip nereikia elgtis“, tokį tikslą ir turėjau – apžvelgti prekių ženklus, kurie buvo nužudyti vos gimę. Arba pakalbėti apie tas, vis dar esančias mūsų tarpe, nesėkmes – prekių ženklus, kuriuos reikėjo nužudyti vos gimusius“.

„Įdomus ir naudingas skaitinys... Tai – žymiausių prekių ženklų apmaudžių klaidų aruodas, kurį sunku pralenkti.“

Mattas Haigas yra nepriklausomas konsultantas, patariantis organizacijoms, beieškančioms integruotos rinkodaros ir ženklodaros sprendimų. Jis yra daugelio knygų autorius, įskaitant ir bestselerį Prekių ženklų karaliai: kaip 100 pirmaujančių pasaulio prekių ženklų klesti ir išgyvena.

Kitos autoriaus knygos

Žiūrėti visas (29)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (192)