Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
XXI amžiaus nematomi čempionai - Hermann Simon, knyga

XXI amžiaus nematomi čempionai

Vokiečių ekonomikos profesorius Hermannas Simonas daug metų tyrinėja įmones, kurios nepastebimai iškilo iki pasaulinių lyderių. Knyga „Nematomus čempionus“ („Die heimlichen Gewinner“), tapo perkamiausia iš dvylikos ekonomisto knygų. Hermannas Simonas yra tarptautinės konsultavimo įmonės „Simon-Kucher & Partners“ direktorius. Jis nuolat publikuoja straipsnius ekonomikos leidiniuose.
„Nematomi čempionai“ – terminas, apibrėžiantis kompanijas, kurios pagal atsiriekto rinkos pyrago dalį užima pirmąsias vietas pasaulyje, tačiau yra mažai arba beveik nežinomos - jos valdo iki 50%, kartais – net iki 70% ar 90% pasaulio rinkos. Negana to, daugelis jų ne velkasi paskui globalizaciją, o yra jos varomoji jėga.
Prieš 20 metų iš strategijų ir vadovavimo metodų buvo juokiamasi, jie vadinti egzotiškais ar laikyti pasenusiais. Kai kurie stebėtojai nematomus čempionus siejo su „krapštukais“, esą turėdami labai siaurą specializaciją jie dirba savo darbą su didžiausiu atsidavimu, mažutėje nišoje, tačiau didelių koncernų, įvairovės ir globalizacijos laikais neturi jokių ilgalaikių galimybių. Pasaulio ir XXI a. nematomų čempionų raida buvo visiškai kitokia, nei tikėjosi skeptikai. Ši knyga atskleidžia ypatingą nematomų čempionų raidos kelią nuo 1995 m. Įžangoje prof. Simonas paaiškina: „Dabar, kaip ir anksčiau, valdymo metodų tyrimai, mokslas ir literatūra daugiausia dėmesio skiria didelėms, žinomoms įmonėms. Štai šeštąjį dešimtmetį „General Motors“ ir aštuntąjį dešimtmetį IBM buvo žvaigždės ir puikaus įmonės valdymo pavyzdžiai. Šiandien jų vietą užėmė „Toyota“, „Microsoft“ ir pan. ar internete veikiančios įmonės, tokios kaip „eBay“ ir „Google“. Abejonių nekyla, šių įmonių veikla labai sėkminga. Bet galbūt „Toyota“ ir kitas šių dienų pirmaujančias dideles įmones, žvelgiant iš 2035 m. perspektyvos, ištiks toks pat likimas, kaip ir „General Motors“, ir IBM, ir jų žvilgesys išblės? Ko išmoksta paprastas ekonomistas iš tokių šimtmečio žvaigždžių kaip „Microsoft“ ir „Google“? Jos abi savo srityje yra tokios ypatingos ir nepakartojamos, kaip Albertas Einšteinas, Franzas Beckenbaueris ar Morrisas Beckeris.
Nematomi čempionai yra sektinas veiksmingo vadovavimo įmonėms XXI amžiuje pavyzdys. Įmonės, vadybininkai ir jaunoji karta iš nieko kito tiek daug nesužinos apie vadybą, nukreiptą į ateitį. Nematomi čempionai patvirtina, kad gera vadyba - tai gebėjimas daug mažų dalykų daryti šiek tiek geriau už konkurentus, užuot be galo tobulai atlikus vieną didelį darbą. Nematomi čempionai yra gerai prisitaikę siekti savo rinkose lyderių pozicijų, nors iš esmės tai yra "eilinės" įmonės, tik jos renkasi specifines strategijas. Šios strategijos turi savyje elementų, galinčių praversti ir smulkioms, ir didelėms įmonėms.
Pavadinimas:

XXI amžiaus nematomi čempionai

Autorius:
ISBN kodas:
Nenurodytas
Leidimo metai:
Leidėjas:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos