Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Marketingas - V. Pranulis, A.  Pajuodis, S.  Urbonavičius, R.  Virvilaitė, knyga

Marketingas

Nors mūsų šalis visokeriopai integruojasi į tarptautines rinkas, ji, kaip ir dauguma kitų, pasižymi tam tikrais savitais bruožais. Šio marketingo vadovėlio autoriai – Lietuvos aukštųjų mokyklų profesoriai. Todėl nors jame plačiai remiamasi garsiausiais įvairių šalių marketingo specialistais, nuolat išryškinami ir Lietuvos ypatumai. Trečiajame pataisytame ir papildytame „Marketingo“ leidime jo autoriai siekia kuo geriau atspindėti dinamiškus verslo ir marketingo pokyčius ir metodines marketingo studijų naujoves. Be to, patikslintas daug apibrėžimų, atnaujinta cituojama ir studentams rekomenduojama literatūra, statistiniai šaltiniai. Didžiausia metodinė šio vadovėlio leidimo naujovė – po kiekvieno skyriaus pateikiami Lietuvoje veikiančių įmonių praktinės veiklos pavyzdžiai. Jie parengti ne viešai publikuotų žurnalistinių šaltinių pagrindu, bet artimai bendradarbiaujant su kiekvienos įmonės atstovais. Todėl tekstai aprašo šių įmonių veiklos specifiką ir marketingo sprendimų ypatumus. Praktinės veiklos pavyzdžiais siekiama trijų tikslų: supažindinti studentus su įvairių įmonių veiklos bruožais ir marketingo sprendimais; papildyti ir praplėsti atitinkamų skyrių teorinę medžiagą; sudaryti sąlygas analizuoti praktinius žinomų įmonių veiklos atvejus, taip integruojant teorines ir praktines žinias bei plėtojant analitinius ir kūrybinius gebėjimus. Vadovėlis pirmiausia skirtas aukštųjų mokyklų studentams. Be abejo, jis taip pat pravers įvairių sričių vadybininkams ir specialistams.
Pavadinimas:

Marketingas

ISBN kodas:
Nenurodytas
Leidimo metai:
Leidėjas:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos