Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Marketingo valdymo pagrindai - Philip Kotler, Kevin Lane  Keller, knyga

Marketingo valdymo pagrindai

Tai adaptuotas Filipo Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos „Marketingo valdymas“ („Marketing Management, 12th editon“) leidimas. Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis „Marketingo valdymo pagrindų“ leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.
Pavadinimas:

Marketingo valdymo pagrindai

ISBN kodas:
9789955985266
Leidimo metai:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos