Jūratė Banytė

Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais

(0) Prisijunkite, norėdami įvertinti.
Skelbimas

Santrauka: Leidinyje "Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais" pateiktos teorinės aplinkos marketingo taikymo įžvalgos ir jų pagrindimas, apibrėžiami tvariosios plėtros principai ir jų vaidmuo, tradicinio ir aplinkos marketingo skirtumai, atliekama teorinė konkurencinio pranašumo galimybių analizė ir aptariami santykiai su vartotoju. Knyga "Aplinkos marketingas siekiant plėtoti santykius su vartotojais" skirta studijuojantiesiems marketingą, vartotojų elgseną ir santykių marketingą. Joje pateikta medžiaga gali būti naudinga įmonių, ypač socialiai atsakingų, marketingo projektų vadovams bei visiems, besidomintiems marketingo klausimais.





Šiai knygai šiuo metu skelbimų nėra.

Komentuoti gali tik prisijungę vartotojai!

Panašūs skelbimai