Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje - Dale Carnegie, knyga

Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje

Įžymiojo bestselerio „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ pasirodymo 75-ųjų metinių proga išleidžiami nesenstantys Karnegio patarimai, pritaikyti skaitmeniniam amžiui, kuriame gyvename šiandien.

1936 metais Deilas Karnegis (Dale Carnegie) savo skaitytojams padarė įdomų pareiškimą: „Bendrauti su žmonėmis yra bene didžiausia problema, su kuria jūs susiduriate.“ Šis teiginys sudaro jo knygos „Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms“ pagrindą ir tebegalioja iki šiol. Tačiau kurti strategijas, kaip bendrauti su žmonėmis, yra sudėtingiau.

Nors gyvename amžiuje, kai norint išgarsėti pakanka triukšmingai prisistatyti ir apsinuoginti, ši knyga ne apie tai, kaip užmegzti draugystes ir naudotis įgyta įtaka „einančiu iš burnos“ būdu, Karnegio žodžiais tariant. Tai knyga apie tokius žmonių tarpusavio santykius, kurie „eina iš širdies“. Ji apie tai, kaip įsigyti draugų tokiu būdu, kokiu jūsų gerasis senelis užkariavo jūsų išmintingosios senelės širdį – nuoširdžiu domėjimusi, širdinga empatija, sąžiningu įvertinimu. Ji ir apie tai, kaip įgytą ilgalaikę įtaką nukreipti abipusės naudos ir bendros pažangos link.

Ši knyga stengiasi pateikti naujus paaiškinimus ir aprašyti taikymo būdus. Kaip suprasti ir panaudoti Karnegio principus skaitmenizuotame pasaulyje? Kai kuriuos iš galimų atsakymų elementų galima aptikti sąrašuose, kurių Karnegio laikais dar nebuvo, pavyzdžiui, žurnalo Forbes leidinio „World’s Most Admired Companies“ (Geriausios pasaulio kompanijos) sąraše, žurnalo Harvard Business Review leidinio „Best Performing CEOs in the World“ (Geriausi pasaulyje kompanijų vadovai) sąraše, na, ir jau minėtame žurnalo Time leidinio „100 Most Influential People in the World“ (100 įtakingiausių pasaulio žmonių) sąraše. Kai kurie iš tų elementų (kartais juos galima laikyti ir perspėjimais) pravertė kaip vadovai, padedantys orientuotis tame kontekste, kuriame šiandien pasiekiama tarpusavio santykių sėkmė. Laikantis Karnegio pirmosios knygos dvasios, tolesni knygos puslapiai nuolat primins, kad priežastys, dėl kurių ką nors darome, yra svarbesnės už tai, ką darome.

Nors pereiti prie Karnegio principų taikymo šiandien nėra sudėtingiau nei atsisakyti visų tų moderniausių bendravimo priemonių ir vėl pasikliauti telegramomis, telefono pokalbiais ir gyvu bendravimu, tačiau ir ne taip paprasta, kaip kiekvieną savo skaitmeninės erdvės aspektą papildyti trupučiu žmogiškumo. Apskritai paėmus, geriausias variantas būtų protingas asmeninių bruožų ir skaitmeninės dabarties derinys. To derinio naudojimas prasideda nuo sąžiningo savo dabartinės padėties įvertinimo. Nuo čia aiškiai matyti kelias, vedantis į jūsų santykių su kitais pažangą.
Pavadinimas:

Kaip įsigyti draugų ir daryti įtaką žmonėms skaitmeniniame amžiuje

Autorius:
ISBN kodas:
9786094371110
Leidimo metai:
Leidėjas:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos