Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Sena atsinaujino. Kviečiame pasižvalgyti.

Kalba – kūnas – įvykis: kinas ir prasmės paieškos

Michail Jampolskij
7.00 €
+0.5 € platformos administravimo mokestis
Prekė yra archyvuota
Būklė:
Labai gera
ISBN kodas:
9785417010347
Leidimo metai:
Leidėjas:
Aprašymas

Nors pirmas filmas Lietuvoje nufilmuotas 1909 m., o 1925 - aisiais buvo įkurta kinematografininkų sąjunga, kino tyrinėjimų istorija ir kino studijomis Lietuvoje iš esmės tik pradedama domėtis. Aukštosiose mokyklose steigiami nauji su kinu susiję kursai, atsiranda naujos su kino studijomis susijusios specialybės, organizuojama vis daugiau konferencijų, kuriose svarstomos kinematografinės reprezentacijos problemos, bet kino teorijai skirtų knygų lietuvių kalba labai maža. Ir ši specialios literatūros stoka jaučiama ne tik akademinėje, bet ir kino mėgėjų erdvėje.

Pirmąja naujos knygų serijos „Kino raštai“ knyga pasirinktas vienas reikšmingiausių kultūrologo, filosofo, kino žinovo Michailo Jampolskio darbų „Kalba – kūnas – įvykis: kinas ir prasmės paieškos“. Knygą sudaro tekstai, analizuojantys atskirų autorių – režisierių ir kino teoretikų – darbus bei kino teorijos problemas. Teorinį knygos rėmą brėžia judėjimas nuo struktūralizmo prie fenomenologijos. Knygoje svarstomos montažo, kadro erdvės, lėlių ir kaukių, istorijos, kūno ir mirties vaizdavimo kine problemos. Pagrindinis dėmesys skiriamas Aleksandro Sokurovo, Aleksejaus Germano, Kiros Muratovos, Artūro Pelešiano bei Vladislavo Starevičiaus kūrybai. Kino teorijos aptarimas apima rusų formalistų, André Bazino, Serge’o Daney’aus, Levo Kulešovo, Gilles’io Deleuze’o bei kitų autorių idėjas. Knyga skirta besidomintiems kino istorija ir teorija bei vizualumo, kūniškumo, sovietmečio studijomis.

Michailo Jampolskio knyga „Kalba – kūnas – įvykis: kinas ir prasmės paieškos“ svarsto kino istorijos ir teorijos problemas. Kaip atsirado montažas? Kodėl nebyliojo kino veidai panašūs į kaukę? Kaip kinas fantazuoja pasaulio vaizdo pilnumą? Kodėl vien filmo struktūros aptarimo nepakanka ir verta kalbėti apie kino patirtį? Kas ir kaip žavi kino perdirbiniuose? Kaip galima sukurti laisvą nuo ideologijos kino reginį? Ką reiškia vaizduoti istoriją ir laiką kine? Atsakymai į šiuos ir kitus klausimus jungia semiotinę ir fenomenologinę kino teoriją, vizualumo istoriją, kūniškumo studijas bei kitas prieigas.

Kitos autoriaus knygos

Žiūrėti visas (2)

Panašios prekės

Žiūrėti visas (47663)