Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Sena atsinaujino. Kviečiame pasižvalgyti.

Keturios kuprinės

Likutis:
1 vnt.
Aprašymas

Keturios kuprinės – kelionių dienoraštis, kuriame keturių draugų nuotykiai susipina su patarimais, vietos kultūrų įdomybėmis, stebinančiais kraštovaizdžiais ir namų ilgesiu. Kelionė dviračiais, autobusais, traukiniais ir laivais Pietryčių Azijoje, naktys palapinėse ant vandenyno kranto Australijoje, iškylantys „Žiedų valdovo“ kadrai Naujojoje Zelandijoje, sklandymas, sandboarding’as, banginių stebėjimas ir mėtinių termitų ragavimas Pietų Amerikoje, maudynės vulkano krateryje Antarktidoje.

Ilgais vasaros vakarais sėdėdami lauke ir žaisdami Naujakurių žaidimą, vis kartojome – laikas kažką keisti. Dalis mūsų, krizės paveikti, sėdėjome be darbų ir džiaugėmės, kad ji išvadavo iš šių pančių. Nelabai patiko, ką darėme, ir norėjome kažką keisti. Darbo paieškos Lietuvoje nebuvo itin vaisingos, taigi sukirbėjo mintis, kad krizė – geriausias laikas keliauti. Nė vienas neturime šeimos, vaikų, paskolų iki gyvos galvos ir kitų nepalankių aplinkybių, trukdančių išdrįsti bandyti.
Sukirtome rankomis ir įtikinome nepraradusį darbo, kad jį prarasti verta, ir jau po savaitės nusipirkome bilietus į vieną pusę...

Pripažink, tu irgi apie tai svajoji! Mes taip pat norėjome pažinti, suprasti, užuosti, pajusti, paragauti, paliesti ir įgyvendinti svajonę! Pakeliauti, pamatyti bent dalelę mūsų didelio ir nuostabaus pasaulio! Kai labai labai ko nori, pagrindiniai dalykai yra: svajok, suplanuok ir vykdyk (DREAM IT, PLAN IT, DO IT)!!! Negalime slėpti – esame be galo laimingi, norime tuo pasidalyti ir su tais, kam ši avantiūra būtų įdomi!