Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Marketingo tyrimai: Teorija ir praktika - Vytautas Pranulis, knyga

Marketingo tyrimai: Teorija ir praktika

Knygoje pateikiama marketingo tyrimų teorijos ir praktikos medžiaga, skirta verslo vadybos ir marketingo specialybių studentams, taip pat dirbantiems šiose srityse srityse praktikams. Knygą sudaro trys dalys, suskirstytos į 22 skyrius. Pirmojoje dalyje nagrinėjama marketingo tyrimų paskirtis, proceso ir vykdymo metodologiniai pagrindai. Antroje dalyje gilinamasi į marketingo tyrimų metodus ir specifines sritis, trečioje - pateikiama praktinė marketingo tyrimų projektų rengimo medžiaga.
Pavadinimas:

Marketingo tyrimai: Teorija ir praktika

ISBN kodas:
Nenurodytas
Leidimo metai:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos