Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Prekės ženklo jausmas - Lindstrom Martin, knyga

Prekės ženklo jausmas

Turbūt kūrybiškiausioje ir autoritetingiausioje knygoje, kokia tik kada buvo parašyta apie jutiminę ženklodarą, tarptautinio verslo legenda Martinas Lindstromas atskleidžia, kuo skiriasi sėkmingiausios pasaulio kompanijos: kurdamos savo prekės ženklą jos integruoja lytėjimą, skonį, kvapą, vaizdą ir garsą ir taip pasiekia solidžių, net stulbinančių rezultatų.



BBC vadinamas „Pasaulio prekių ženklų futuristu“, M. Lindstromas yra vienas iš geriausių pasaulio verslo aiškiaregių. Jis pakeitė pasaulio ženklodaros veidą, turėdamas dvidešimt metų tiesioginės patirties, dirbęs generaliniu reklamos agentūros direktoriumi ir „Fortune 500“ sąrašo kompanijų patarėju. Tvirtai pagrįsta moksliniais įrodymais ir pateikdama pačių sėkmingiausių prekių ženklų paslaptis, knyga „Prekės ženklo jausmas“ atskleidžia, kaip transformuoti rinkodaros strategijas į teigiamus verslo rezultatus, kurių negali sau leisti ignoruoti nė vienas ženklodaros specialistas.
ISBN kodas:
9785415020607
Leidimo metai:
Leidėjas:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos
Skelbimų neradome