Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara! - John Grant, knyga

Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!

Įtakingiausios pasaulio įmonės dabar imasi postreklamos strategijos, atsisako pasenusio požiūrio ir investuoja į pačias naujausias alternatyvas. J. Grantas vėl užsimojo priblokšti reklamos pramonę. Knygoje „Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!" jis naujai vertina prekės ženklo sampratą šiandienos rinkoje - parodo, kad plačiai vartojamos ženklodaros priemonės, pavyzdžiui, USP, prekės ženklo esmė ir kultūrinių tendencijų tyrimai geriausiu atveju yra menkaverčiai, - ir atskleidžia naują svarbiausią priemonę gyvenimo būdui keisti. Knygos šerdį sudaro „prekių ženklo molekulės" samprata, struktūrinis modelis, prie kurio visada galite durstyti naujas idėjas, kad neatsiliktumėte nuo kintančios kultūros. Vardydamas 32 pagrindines prekės ženklų idėjų rūšis, Grantas pateikia praktinių priemonių, kurias naudodami galime dailinti, atnaujinti, stiprinti ir vystyti savo prekių ženklus.
Pavadinimas:

Ženklodara mirė. Tegyvuoja ženklodara!

Autorius:
ISBN kodas:
978-9955-460-57-2
Leidimo metai:
Leidėjas:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos