Bendravimas – dviejų krypčių gatvė. Kad jis vyktų efektyviai, informacijos siuntėjas turi ieškoti grįžtamojo ryšio ir gauti jį iš informacijos gavėjo, turi būti tikras, kad jį supranta. Šioje knygoje Deilas Karnegis ir jo sekėjai, sukaupę devynių dešimtmečių patirtį, dalijasi mintimis, kaip pagerinti bendravimą žodžiu ir raštu, kad darbas ir kitos gyvenimo sritys būtų sėkmingos, kaip klausytis ir tinkamai išgirsti, kaip kalbėti, kad būtum suprastas visų ir visose situacijose. Šioje knygoje naujo kelio į sėkmę ieškantis sužinos: Kaip kalbėti viešai įtikinamai ir užtikrintai Kaip surengti patrauklias viešas prezentacijas Kaip kalbėti argumentuotai Kaip nepriekaištingai dėstyti savo mintis raštu Kaip palikti malonų įspūdį savo pašnekovui Kaip interpretuoti kūno kalbą Kaip efektyviai kalbėti telefonu Kaip bendrauti elektroniniais laiškais