Jolanta Dzikavičiūtė Vytautas Semaška,

Biologija. Vadovėlis XI-XII klasei. Homeostazė ir organizmo valdymas. Žmogaus sveikata

(0) Prisijunkite, norėdami įvertinti.
Skelbimas

Santrauka: Tai vienas pirmųjų lietuvių autorių biologijos vadovėlių XI–XII klasei, leidžiamų keturiomis atskiromis knygomis. Pirmosios dvi Homeostazė ir organizmo valdymas. Žmogaus sveikata ir Biologija. Ląstelė – gyvybės pagrindas. Medžiagų apykaita ir pernaša pasirodys 2012 metais, o kitas dvi – Organizmų genetika ir genų inžinerija ir Evoliucija. Ekologija – numatoma išleisti vėliau. Vadovėliai parengti remiantis Vidurinio ugdymo bendrosiomis programomis (Gamtamokslinis ugdymas) ir Biologijos brandos egzamino programa. Jie skiriami mokiniams, kurie renkasi ir bendrąjį, ir išplėstinį biologijos kursą. Rašydami vadovėlius, autoriai stengėsi aprėpti ne tik visus bendrosiose programose aprašytus pasiekimus, bet ir skirti daugiau dėmesio taikomiesiems ir problemų sprendimo gebėjimams ugdyti. Vadovėliai gausiai iliustruoti kokybiškais paveikslais, nuotraukomis, schemomis, grafikais. Informatyvios iliustracijos ne tik glaudžiai siejamos su nagrinėjama tema, bet ją papildo ir plėtoja. Mokomoji medžiaga padeda gilinti organizmų sandaros ir funkcijų vienovės, nagrinėjant homeostazę, supratimą, organizmo valdymo suvokimą, gvildena aktualius žmogaus sveikatos klausimus. Nagrinėjant vienos knygos mokomąją medžiagą, yra aktuali ir kitose knygose pateikiama informacija, taigi rasite nuorodų į konkrečius vadovėlius ar jų skyrius. Pirmojo lietuviško vadovėlio naujovė yra ta, kad žmogaus sveikata sudaro atskirą, šių dienų visuomenei aktualią dalį. Tačiau ši medžiaga pateikiama taip, kad mokytojas, atsižvelgdamas į savo ir mokinių poreikius, galėtų lanksčiai organizuoti ugdymo procesą ir žmogaus sveikatos dalį nagrinėti atskirai arba integruotai. Atsižvelgiant į atnaujintas Vidurinio ugdymo bendrąsias programas ir į Pasaulio sveikatos organizacijos sveikatos apibrėžimą, biologija apima tik dalį visuminės sveikatos: knygoje kalbama apie žmogaus sveikatą kaip apie fizinės ir šiek tiek socialinės gerovės būseną neišvengiamai minint ir kai kurias ligas. Tikimės, kad mokytojai, nagrinėdami mokomąją medžiagą, organizuos įvairias veiklas, kurių pagrindas – klausimai, paremti diskusijomis ir duomenų analize. Šitaip bus ugdomos vertybinės mokinių nuostatos, padedančios jiems tapti brandžiomis, tvirto fizinio ir moralinio apsisprendimo asmenybėmis, įsipareigojusiomis sau ir kitiems gyventi sveikai ir darniai.







Šiai knygai šiuo metu skelbimų nėra.

Komentuoti gali tik prisijungę vartotojai!

Panašūs skelbimai