Sena: Suteik daiktams naują gyvenimą
Prisijungti
Prekės
Vartotojai
Prekių ženklų nesėkmės - Matt Haig, knyga

Prekių ženklų nesėkmės

Prekių ženklų nesėkmės žaviai pažvelgia į tai, kas nutinka tokiems pasauliniams gigantams kaip „McDonald's“ ir „Coca‑Cola“, sukūrusiems naujus prekių ženklus, kurie su trenksmu ir didžiuliais nuostoliais žlunga. Mattas Haigas šią temą nagrinėja tikrai linksmu stiliumi – visiška tiesa, tai verslo knyga, kurią labai smagu skaityti – tačiau žinutė yra nepaprastai rimta. Autorius atskleidžia, kas kiekvienu atveju pavyko ne taip, ir duoda vertingą išmoktų pamokų sąrašą. Kelionė po žavingą Matto Haigo nesėkmių salę įspės jus apie tykančius pavojus ir nurodys, kaip jūsų prekių ženklui užtikrinti ilgą ir sveiką gyvenimą.

Knygų, kuriose aprašomi geriausios rinkodaros pavyzdžiai, yra apstu, tačiau tikras mokymasis yra aiškinimasis, kodėl prekių ženklams nepasisekė.

Knygos autorius teigia: „...kai ėmiausi rinkti medžiagą šiai savo knygai tema „kaip nereikia elgtis“, tokį tikslą ir turėjau – apžvelgti prekių ženklus, kurie buvo nužudyti vos gimę. Arba pakalbėti apie tas, vis dar esančias mūsų tarpe, nesėkmes – prekių ženklus, kuriuos reikėjo nužudyti vos gimusius“.

„Įdomus ir naudingas skaitinys... Tai – žymiausių prekių ženklų apmaudžių klaidų aruodas, kurį sunku pralenkti."
Autorius:
Leidimo metai:
Kalba:

Lietuvių

Vėliausiai atnaujinti
Vėliausiai pridėti
Pigiausios viršuje
Brangiausios viršuje
Populiariausios viršuje
Rekomenduojamos